903, 2021

Zaproszenie Liderów Organizacji na LUBELSKIE SPOTKANIA B2B

Autor |09 marca 2021|Bez kategorii|0 komentarzy

Liderzy Organizacji Partnerskich:
Klub Odpowiedzialnego Biznesu,
Wschodni Klaster Obróbki Metali
Pracodawcy Ziemi Lubelskiej
Pracodawcy Lubelszczyzny Lewiatan
wspólnie zapraszają na Lubelskie Spotkania B2B on-line !
To już 5-ta edycja moderowanych spotkań przedsiębiorców, pierwsza w odsłonie on-line!  

Gościem Specjalnym będzie Piotr Mosak , który opowie o motywowaniu zespołu w obecnym okresie.

Zapraszamy do udziału i wymiany kontaktów:
https://app.evenea.pl/event/spotkaniab2bonline/

403, 2021

Partner wydarzenia “Lubelskie Spotkania B2B” – Renault Lublin Nazaruk Service

Autor |04 marca 2021|Bez kategorii|0 komentarzy

#Partnerwydarzenia  Lubelskie Spotkania B2B on-line

Miło nam poinformować, że Renault Lublin Nazaruk Service ​jest Partnerem wydarzenia Lubelskie Spotkania B2B on-line !

Nasz Partner to Firma o ciekawej i długiej historii, która wyrosła z warsztatu samochodowego założonego w 1946 r. przez Józefa Nazaruka. Obecnie Nazaruk Service to dealer samochodowy marek Renault i Dacia. W swojej ofercie Salon posiada […]

403, 2021

PIOTR MOSAK gościem wydarzenia Lubelskie Spotkania B2B!

Autor |04 marca 2021|Bez kategorii|0 komentarzy

Nasze wydarzenie Lubelskie Spotkania B2B on-line już za tydzień!
Czy dokonaliście już zakupu wejściówek?
Dajemy słowo- warto wziąć udział w tym spotkaniu!

A teraz przybliżymy Wam sylwetkę naszego Gościa Specjalnego, który wygłosi prelekcję biznesową, czyli PIOTRA MOSAKA!

Piotr Mosak to psycholog z ponad 25-letnim doświadczeniem w pracy z ludźmi. Gość licznych audycji radiowych i telewizyjnych. Gość i ekspert […]

303, 2021

Współpraca z Biurem Obsługi Inwestorów Urzędu Miasta Lublin

Autor |03 marca 2021|Bez kategorii|0 komentarzy

Biuro Obsługi Inwestorów jest jednostką Urzędu Miasta Lublin zorientowaną na relacje biznesowe. Jej zadaniem jest wsparcie inwestorów oraz ich procesu inwestycyjnego. Do każdego projektu przypisywany jest odpowiedni project manager, który jest odpowiedzialny między innymi za:

– Przekazywanie rzetelnej i aktualnej informacji gospodarczej,

– Organizowanie wizyt w studyjnych w mieście,

– Wsparcie inwestora w nawiązywaniu kontaktów z jednostkami naukowymi i […]

2302, 2021

98. edycja on-line Klubu Odpowiedzialnego Biznesu- Budowanie wizerunku w Internecie- ze specjalnym udziałem Macieja Orłosia

Autor |23 lutego 2021|Bez kategorii|0 komentarzy

Klub Odpowiedzialnego Biznesu to społeczność przedsiębiorców, która poprzez budowanie relacji na cyklicznych  spotkaniach rozwija swoje biznesy. To również merytoryka, którą zapewniamy, aby rozwijać się jeszcze bardziej.

Na najbliższej konferencji on-line podejmujemy tematykę funkcjonowania firmy w sieci i zapraszamy  na 98. edycję Klubu z udziałem Macieja Orłosia, który przeszedł tę drogę z sukcesem.

Konferencja odbędzie się 24 lutego 2021 […]

1702, 2021

Jak zorganizować legalny konkurs na Facebooku?

Autor |17 lutego 2021|Bez kategorii|0 komentarzy

Konkurs na fanpage’u marki to z reguły post, który cieszy się ogromnym zainteresowaniem. I zupełnie nie ma tu różnicy czy do wygrania jest coś małego, czy coś dużego, gdyż dla przeciętnego użytkownika wzięcie udziału w takim konkursie to zaledwie kilka minut i możliwość wygrania darmowej nagrody.

Konkursowy post dzięki dużej ilości reakcji i komentarzy zyskuje wysokie […]

1502, 2021

Partner 98. edycji Klubu Odpowiedzialnego Biznesu – Firma MOST

Autor |15 lutego 2021|Bez kategorii|0 komentarzy

Miło nam poinformować, że Partnerem 98. edycja on-line Klubu Odpowiedzialnego Biznesu- Budowanie wizerunku w Internecie została Firma MOST- krystaliczna i bezpieczna woda 
Nasz Partner zajmuje się technologiami uzdatniania i wykorzystania wody w wielu aspektach – jako pitnej, przemysłowej i leczniczo-rekreacyjnych.
W swej ofercie posiada także wanny i sauny SPA oraz służy pomocą na każdym etapie realizacji basenu […]

1502, 2021

Customer experience- czym jest i dlaczego jest tak istotne w procesie sprzedaży? 🧐

Autor |15 lutego 2021|Bez kategorii|0 komentarzy

Dziś w naszej poniedziałkowej serii ciekawostek pytamy czy jest Wam znane pojęcie „Customer experience”?
Czym jest i dlaczego jest tak istotne w procesie sprzedaży? 

Pod tym anglojęzycznym pojęciem kryją się wszystkie uczucia i emocje, które towarzyszą klientowi w momencie kontaktu z nabywaną usługą lub produktem. 
Sposób w jaki klient odbierze cały proces zakupowy, wpłynie na jego dalsze wybory […]

1301, 2021

5 porad na nowy rok

Autor |13 stycznia 2021|Bez kategorii|0 komentarzy

Nowy Rok to nie nowe życie, to tylko początek nowego etapu, dlatego może warto spojrzeć na niego z nowej perspektywy. Mijający 2020  był wyjątkowy dla nas wszystkich. Przed każdym z nas postawił nowe wyzwania, może nas czegoś nauczył, czegoś pozbawił, lub coś dał.  Jednak na pewno był rokiem zmian dlatego warto go podsumować, po to […]

212, 2020

Świąteczny CSR

Autor |02 grudnia 2020|Bez kategorii|0 komentarzy

Okres Świąt Bożego Narodzenia to czas, kiedy każdy z nas może wykazać się pomocą potrzebującym. Sprzyjają temu rozmaite akcje charytatywne pokazując jak wielkie serca wobec innych ludzi mają Polacy. Ten okres wykorzystują także przedsiębiorcy, prezentując wyniki swoich działań w ramach społecznej odpowiedzialność biznesu (z angielskiego CSR). Czym zatem jest CSR i czy rzeczywiście firmy przeznaczają […]