CZY TWOJA MARKA DZIAŁA NA KLIENTÓW JAK DOBRE ESPRESSO?
Marka mogąca ożywić produkt niczym dobre esspresso? A może opowieść o produkcie, smakująca niczym dobre latte? Porozmawiajmy przy kawie o tym, jak marka może skutecznie skusić klienta do zakupu produktu lub korzystania z usług. Jaka jest dzisiaj rola marki? Czego oczekują klienci… a może chcą być zaskakiwani? Dobra marka jak dobra kawa – potrafiąca zaskoczyć, ale zawsze smakująca doskonale.
Spotkanie poprowadzi Marcin Gajos, Dyrektor Kreatywny studia brandingowego “Brandglow”.
CENTRUM WYSTAWIENNICZO-KONGRESOWE W OPOLU ul. Wrocławska 158 / SALA KONFERENCYJNA NA PIĘTRZE
09:00 – 10:00 PREZENTACJA
10:00 – 11:00 NETWORKING
WSTĘP BEZPŁATNY / LICZBA MIEJSC OGRANICZONA
Zostaw komentarz