🔍Poszukujemy do naszego Zespołu osoby, które chcą się uczyć, zajmować sprzedażą B2B połączoną z budowaniem długotrwałych relacji z Klientem, rozwijać z nami dynamicznie funkcjonujący klub biznesowy i realizować eventy dla klientów oraz własne, jak Summer Business i Męski Meeting.

▶ Stanowisko pracy: Specjalista ds. organizacji eventów

👉 Zadania i obowiązki, które na Ciebie czekają:
– pozyskiwanie klientów biznesowych oraz utrzymywanie relacji ze stałymi klientami,
– redagowanie serwisu: www.gielda-eventow.pl
– organizowanie comiesięcznych edycji Klubu oraz innych eventów biznesowych
– reprezentowanie firmy na eventach branżowych.
👉 Nasze oczekiwania:
– bardzo wysoki poziom zorganizowania i precyzji wykonywanych zadań;
– analiza wydarzeń w regionie;
– bardzo dobra znajomość narzędzia Microsoft Excel, w tym umiejętność tworzenia zestawień oraz analityka danych liczbowych;
– inicjatywa własna oraz poczucie odpowiedzialności za wykonywane obowiązki;
– wysoka samodzielność oraz inicjatywa własna;
– szczerość i otwartość w komunikacji;
👉 Dodatkowo mile widziane będą:
– zainteresowania związane z marketingiem;
– działalność w organizacjach/wolontariat/realizowanie własnych pasji.
👉 Oferowane warunki:
– praca w super zespole, w atmosferze nastawionej na współpracę, komunikację i rozwój osobisty;
– wynagrodzenie stałe oraz prowizje;
– umowa zlecenie w okresie próbnym (3 miesiące), potem umowa o pracę;
– uczenie się poprzez współpracę z naszymi wspaniałymi Klientami;
– rozwój osobisty poprzez udział w eventach branżowych oraz szkoleniach;
– różnorodność działań w ramach nowych eventów.
Studentom gwarantujemy elastyczny tryb pracy.

📧 Chcesz dołączyć do nas? Zapraszamy chętne osoby do przesyłania CV wraz z listem motywacyjnym na adres biuro@gielda-eventow.pl do 12.10.2018 do godz. 10:00.
Do zobaczenia 🙂