Chcieliśmy zaprosić Państwa do współtworzenia wyjątkowej książki o tematyce biznesowej pod tytułem „Spotkaj Klienta”, której przyświecać będzie hasło: „Eventy budują fundamenty”.

Spotkania i wydarzenia biznesowe stanowią fundament networkingu, marketingu marki, budowania relacji i partnerstw z Klientem. Inspiracją powstania książki jest nasze ponad 7-letnie doświadczenie w organizacji ponad 220 eventów biznesowych. Jako koordynator Klubu Odpowiedzialnego Biznesu, promującego firmy, które realizują w swych działaniach CSR, obserwujemy siłę relacji biznesowych oraz budowanie fundamentów poprzez cykliczne spotkania i wymianę wiedzy.

Chcemy wykorzystać potencjał organizowanych eventów, potencjał wiedzy zebranych przez naszych Klientów i Partnerów, by stworzyć wyjątkową pozycję książkową na rynku.

  • Historia rozwoju firmy
  • Rozwój sprzedaży firmy
  • Strategie wchodzenia na nowe rynki
  • Relacje z Klientami
  • Współpraca nawiązania po prelekcji na evencie
  • Rekomendacja przekazana przez klienta
  • Cross selling
  • Partnerstwo w biznesie

To będą tematy prawdziwych historii wziętych z życia codziennego firmy.

Chcemy zaprosić Was do współtworzenia z nami tej książki.

Ta książka może stanowić narzędzie promocyjne, a także prezent dla Klienta, którego spotkaliśmy ?