Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie wydarzenia

  • This wydarzenie has passed.

Merytorycznie o Marketingu

24 kwietnia 2018: 18:00 - 21:00

Event Navigation

Brak ocen. Wystaw pierwszą ocenę!

1 Punkt2 Punkty3 Punkty4 Punkty5 Punktów6 Punktów7 Punktów8 Punktów9 Punktów10 Punktów
Loading...Loading...

Wtorek 24 kwietnia 2018, godzina 18:00,
IBB Grand Hotel Lublinianka, Krakowskie Przedmieście 56, Lublin
Zapisz się: http://merytorycznieomarketingu.pl/25mom/
Wydarzenie jest bezpłatne!

Merytorycznie o Marketingu (MoM) to spotkania przeznaczone dla praktyków, którzy na co dzień zajmują się marketingiem oraz biznesem. Integrujemy ludzi zawodowo związanych z branżą marketingową. Celem spotkań jest wymiana doświadczeń i kontaktów, a także przekazanie merytorycznej wiedzy i zainspirowanie do efektywnego budowania biznesu poprzez wdrażanie nowych trendów i usprawnianie aktualnych działań marketingowych.

#storytelling
“Poczuj się na scenie jak ryba w basenie. W sensie, że dobrze.”
Natalia opowie o tremie, o znaczeniu dykcji i oddechu. Zapozna uczestników z technikami improwizacji, które mogą być pomocne w przyszłych wystąpieniach. Poruszy również temat emocji na scenie i interpretacji tekstu prezentacji, jaki przyjdzie Wam wygłaszać.

Natalia Cyran – Trener i storyteller. W wieku trzech lat zagrała swoją debiutancką rolę stonogi w przedszkolu. Była ubrana w body, do którego przyszyte były skarpetki. Od wtedy wiedziała, że tą drogą chce podążać. Spędziła na scenie więcej godzin, niż na podwórku, co nie jest pewnie fajne dla jej zdrowia. Absolwentka liceum teatralnego nr XVII we Wrocławiu i wrocławskiej Akademii Improwizacji, częsty gość na kursach teatralnych i improwizacyjnych. Na szkoleniach z warsztatu aktorskiego, które prowadzi, stawia na zabawę, która okazuje się być świetną nauką. Lubi, kiedy ludzie porzucają strach przed oceną i pozwalają sobie na bycie sobą, tu i teraz. Regularnie gra improwizowane spektakle we Wrocławiu, na które jesteście zaproszeni. Przygotowywała do wystąpień osoby związane z branżą bankową (Blue Media) czy e-commerce(iluve). Pisała narracje pod prezentacje dla startupów (Forum Rozwoju Mazowsza) i dużych korporacji (Eurocash, Canal+, Euro RTV AGD). Reklamacji nie składano.

#event #pr
„Co ma event do PRu?”
Z wystąpienia dowiecie się, jak eventy wpływają na postrzeganie marki oraz budowanie pozytywnego wizerunku.

Ilona Kozłowska – Event Manager i Z-ca Redaktor Naczelnej Event Katalogu. Odpowiada za organizację i koordynację eventów firmowych, które główną uwagę skupiają na pracownikach czy partnerach biznesowych. Z eventami związana jest od wielu lat i w dalszym ciągu eventy sprawiają jej ogromną radość. Łączy swoje pasje z pracą i jak twierdzi nie przepracowała jeszcze ani jednego dnia, bo robi to, co kocha. Prowadzi bloga o tematyce eventowej www.ilonakozlowska.pl. W wolnych chwilach czyta kryminały, prasę branżową i z pasją ogląda seriale na Netflixie. Miała okazję występować na takich wydarzeniach jak Czwartkowe Spotkania Social Media (Lublin, Poznań, Olsztyn, Bydgoszcz, Łódź), FuckUp Night Poznań, prowadziła warsztaty w poznańskim Idea Hub.

Szczegóły

Data:
24 kwietnia 2018
Czas:
18:00 - 21:00

Organizator

MoM – Merytorycznie o Marketingu
Email:
Strona internetowa:
http://www.merytorycznieomarketingu.pl/

Miejsce

Grand Hotel Lublinianka
Krakowskie Przedmieście 56, Lublin, lubelskie 20-002 Polska
+ Google Map
Strona internetowa:
www.lublinianka.com

Zostaw komentarz