Sprzedaż to umiejętność uważana za jedną z najważniejszych kompetencji rynkowych na świecie. Sama w sobie obejmuje wiele czynników. Zawód sprzedawcy w dużej mierze bazuje na umiejętnościach miękkich, ale aby sprzedaż była efektywna, konieczne jest również określenie strategii sprzedaży.
A czym jest strategia sprzedaży? Definiuje ona w spójny sposób wszystkie najważniejsze obszary wpływające na relacje z klientami, a wśród nich: grupy docelowe klientów i ich preferencje, sposób dotarcia do klientów i metody komunikacji z nimi, standardy prowadzenia procesu sprzedaży, strategię cen oraz obsługi klientów po zakupie.
Co więc decyduje o sukcesie strategii i w jaki sposób wdrożyć ją do firmy tak, aby dawała zadowalające efekty? Jakie są proste sposoby na zwiększenie sprzedaży w firmie?
Odpowiedzi na te i inne pytania udzieli nam nasz prelegent – Krzysztof Salatycki – przedsiębiorca, właściciel i współwłaściciel kilku marek działających na rynku usług dla biznesu, między innymi MpireMedia, trener biznesu, Dyrektor Instytutu Biznesu oraz wykładowca w szkole liderów Collegium Nobilium Opoliense, członek Stowarzyszenia Ludzi Aktywnych „Horyzonty”.
Już 19 lipca (w środę) dowiecie się, jakie są skuteczne metody sprzedaży, które pozwolą Ci wyprzedzić konkurencję. Chodzi nie tylko o strategie sprzedaży, o których będzie mowa. Klub Odpowiedzialnego Biznesu i nasze comiesięczne spotkania to świetna okazja na pozyskanie kontaktów biznesowych, a wychodząc naprzeciw potencjalnemu klientowi zwiększacie szansę na dotarcie do niego i zdobycie jego zaufania do swojej marki.
Zapewne przyznacie nam rację, że przeciętny Iksiński prędzej skorzysta z usług przedsiębiorcy, którego poznał osobiście i nawiązał z nim relacje, niż pójdzie do konkurencji, o której dowiedział się z ulotki czy internetu.
Spotkanie KOB to możliwość poznania przedsiębiorców z kilkudziesięciu różnych branż w jednym miejscu i jednym czasie. Zapraszamy więc serdecznie!
W PROGRAMIE:
Część oficjalna, godz. 17:45- 20:15
- Część merytoryczna, godz. 18:00 – 19:15
- Przywitanie uczestników – Elżbieta Fijołek i Kamila Osiadacz
- Przedstawienie sylwetek Członków Klubu Odpowiedzialnego Biznesu, Partnerów i uczestników
- Prelekcja merytoryczna – “Budowanie efektywnej strategii sprzedaży ” – Krzysztof Salatycki, współwłaściciel MpireMedia
- Przerwa networkingowa, godz. 19:15- 19:30
- Prezentacje Członków Klubu i Organizatorów, godz. 19:30- 20:15
- Prezentacje debiutujących firm w Klubie Odpowiedzialnego Biznesu
- Prezentacje przypominające zakres usług Członków Klubu
- Wystąpienie organizatora wydarzenia – „Stowarzyszenie Mamy z Opola i jego działania” – Elżbieta Kliś, założycielka i prezes Stowarzyszenia Mamy z Opola
- Wspólne zdjęcie
Networking od godz. 20:15
Rejestracja odbywa się poprzez dokonanie przelewu w kwocie 50 zł na konto bankowe IDEA BANK: Giełda Eventów Elżbieta Fijołek, 93195000012006028062130002 do 18.07.2017 r. z dopiskiem: „Opłata za Klub Odpowiedzialnego Biznesu Opole” lub w szybki sposób poprzez stronę www.klubodpowiedzialnegobiznesu.pl
Potwierdzenie przybycia najpóźniej do 18 lipca 2017r., Kamila Osiadacz tel.: 606 820 810, e-mail: kamila.osiadacz@gielda-eventow.pl
Wysłanie zgłoszenia jest równoznaczne ze zgodą na wykonywanie i publikowanie zdjęć uczestników spotkania Klubu Odpowiedzialnego Biznesu w Opolu 19 VII 2017 r.
Zostaw komentarz