Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie wydarzenia

Budowanie marki i swojej roli w biznesie z wykorzystaniem podejścia coachingowego

17 września: 17:30 - 20:30

| 50PLN

Event Navigation

Średnia ocena

10,00
1 Punkt2 Punkty3 Punkty4 Punkty5 Punktów6 Punktów7 Punktów8 Punktów9 Punktów10 Punktów
Loading...Loading...
Zapraszamy wszystkich praktykujących coachów do uczestnictwa w Dyskusyjnym Klubie Coachingu organizowanym przez Oddział Mazowiecki Izby Coachingu. 

Na spotkanie zapraszamy: 

  • coachów oraz trenerów, którzy chcą być w swojej świadomi jak chcą być spostrzegani przez swoich klientów i rynek na jakim działają
  • przedsiębiorców małych i średnich firm będących w stanie restrukturyzacji, planowania zmian
  • specjalistów, menedżerów oraz kadry zarządzającej chcących zbudować i/lub wzmocnić rozpoznawalności marki na rynku
  • środowiska akademickiego i organizacji pozarządowych chcących zwiększyć swoją świadomość na temat budowania znaczenia i rozpoznawalności marki wśród swoich klientów obecnych i potencjalnych

To spotkanie jest dla Ciebie jeśli chcesz: 

  • być bardziej świadomy co przekazujesz co chcesz przekazać o sobie i swojej marce klientowi
  • być bardziej uważny na potrzeby klient i wyzwania rynku wobec Ciebie, Twojej usługi / produktu wersus wizji jaką masz o swojej marce i dla swojej marki
  • lepiej planować kampanie medialne i informacje marketingowe w celu wzmocnienia rozpoznawalności marki i budowania Twojej wiarygodności rynkowej i eksperckiej
  • dowiedzieć się jak budować spójną komunikację w oparciu o wartości własne i organizacji
  • zbudować wspólny mianownik komunikacji marketingowej

Co zyskasz na spotkaniu:

  • szerzą wiedzę o tym co świadomie i nie świadomie komunikujesz klientowi i rynkowi o sobie i swojej marce 
  • umiejętność planowania kampanii promocyjnej / wizerunkowej i informacyjnej o marce i produkcie. W tym o sobie jako o produkcie 
  • większą umiejętność zauważania co jest możliwe a co potrzebne Twojej firmie w kontekście budowania pozycji, roli i znaczenia na rynku

Co będziemy robić? 

  • wchodzić w planowanie teraźniejszości z poziomu świadomości wizji przyszłości swojej marki
  • pobudzać efektywność kreowania marki i jej wizji
  • poszerzać elastyczność patrzenia na siebie z poziomu marki i produktu jaki sprzedajemy i jaki promujemy
  • definiować wartości jakie chcesz, aby towarzyszyły Tobie i Twoim klientom w ramach prowadzonej działalności

Prowadząca: 

Monika Walczak

Trener, mentor, doradca biznesu, rzecznik prasowy IC
Wspiera organizacje w rozwoju. Pomaga im w przechodzeniu przez zmiany. Wierzy, że można realizować “twarde” cele biznesowe i jednocześnie “miękko” wspierać i rozwijać ludzi. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w zakresie budowania i prowadzenia zespołów sprzedażowych. Sama często mówi o sobie, że z pierwszego, drugiego i każdego zawodu jest… sprzedawcą.Obecnie prowadzi działalność szkoleniową i doradczą w obszarach związanych ze sprzedażą, wspierania zespołów w efektywnych działaniach sprzedażowych, jak również doradza w zarządzaniu i komunikacji w organizacji.Na stałe współpracuje z Lubelskim Klubem Biznesu, w ramach którego prowadzi szkolenia z zakresu tworzenia i rozwijania strategii komunikacji, zarządzania firmą oraz budowania współpracy i komunikacji zarówno z klientami zewnętrznymi jak i wewnętrznymi. Jest uznanym mentorem kadry managerskiej. Specjalizuje się w szkoleniach i warsztatach rozwojowych. Prowadzi treningi indywidualne i zespołowe. Wspiera ludzi i organizacje w przechodzeniu przez zmianę.Przez blisko 20 lat realizował różnorodne projekty związane ze sprzedaż a następnie z komunikacją firmową pełniąc najwyższe funkcje kierownicze w przedsiębiorstwach. Od 5 lat kieruje i realizuje projekty edukacyjne. Jej szkolenia są wysoko cenione ponieważ przekazuje praktyczną, biznesową wiedzę, która wprost koresponduje z potrzebami uczestników.Kierowała wieloma projektami pracując w największych koncernach w Polsce. Realizowała projekty m.in. dla Lubelskiego Klubu Biznesu, PZU S.A., P4, ING Tech, Castorama, Orkla Care i wiele innych.Prywatnie przez wiele lat trenowała kick boxing oraz jest miłośniczką turystyki wysokogórskiej.
Joanna Czarnecka
Coach, trener, konsultant biznesu, terapeuta.
Członek Prezydium Izby Coachingu. Dyrektor Oddziału Mazowieckiego Izby Coachingu.
Współtwórca Provocare – Instytutu Komunikacji Prowokatywnej, w którym zajmuje się rozwojem i propagowaniem Metod Prowokatywnych i Improwizacyjnych w pracy coachingowej, trenerskiej, handlowej oraz menedżerskiej. Prowadzi treningi dla trenerów oraz warsztaty dla coachów z zaawansowanych technik pracy z klientem. Działa w Partnerstwie z Instytutem Psychologii Eklektycznej IEP w Holandii oraz Instytutem Terapii Prowokatywnej w Monachium.

Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć, szkoleń oraz wdrożeń związanych z budowaniem stanu samoświadomości oraz tożsamości osób i zespołów w biznesie. Autorka wielu nowatorskich rozwiązań projektowych dotyczących zmiany kultury organizacyjnej w złożonych strukturach organizacyjnych. Opracowuje i realizuje autorskie projekty rozwoju kompetencji i umiejętności kadry zarządczej, handlowej, medycznej, terapeutycznej, psychologicznej i pedagogicznej.
Projektuje gry i symulacje szkoleniowe.

Drugą specjalizacją jej jest praca na przekonaniach, postawach, motywatorach i wartościach osób i zespołów, a także praca nad rozwojem kreatywnego myślenia u Ludzi.
Posiada 8 letnie doświadczenie w pracy terapeutyczej (jako terapeuta par i małżeństw, terapeuta rodzin, oligofrenoterapeuta, arteterapeuta, socjoterapeuta oraz w terapii wyjścia).
Tworzyła i prowadziła ośrodki terapeutyczne dla dzieci niepełnosprawnych oraz osób i rodzin w kryzysie (w tym zagrożonych wykluczeniem społecznym.
Wspiera coachingowo i trenersko kadrę medyczną i opiekuńczo – leczniczą w rozwoju kompetencji miękkich oraz terapeutyczno – pomocowych (z zakresu m.in. nowych metod pracy z pacjentem, prowadzenia wywiadu motywacyjnego – medycznego, pracy z emocjami, komunikacji nastawionej na porozumienie, itp.). Wspiera organizacje, kadrę medyczną i pacjentów terminalnych, onkologicznych, neurologicznych.
Od niedawna uczy się prowadzić małe wydawnictwo :)

Logistyka: 

  • koszt uczestnictwa: 50 zł
  • bezpłatnie: członkowie Izby Coachingu i Klubu Izby Coachingu
  • zapisy wyłącznie przez portal evenea
  • liczba miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń
  • miejsce: PODAMY NIEBAWEM

* W przypadku rezygnacji z udziału wcześniej niż na tydzień przed dniem warsztatu zwracamy wpłatę z potrąceniem 10% (nie mniej niż 10 zł) opłaty manipulacyjnej. Przy rezygnacji mniej niż 7 dni przed warsztatem wpłata nie jest zwracana. 

Szczegóły

Data:
17 września
Czas:
17:30 - 20:30
Koszt:
50PLN
Wydarzenie Categories:
, ,

Organizator

Izba Coachingu Oddział Lubelski
Telefon:
501 152 706
Email:

Miejsce

Lublin
Lublin ,
+ Google Map

Zostaw komentarz