Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie wydarzenia

  • This wydarzenie has passed.

Szkolenie Lider Menedżer – Szkolenie Refundowane

21 sierpnia: 10:00 - 23 sierpnia: 13:00

Event Navigation

Średnia ocena

10,00
1 Punkt2 Punkty3 Punkty4 Punkty5 Punktów6 Punktów7 Punktów8 Punktów9 Punktów10 Punktów
Loading...Loading...

Szkolenia dla kadry kierowniczej, pionów sprzedaży, szkolenia dla trenerów wewnętrznych; coaching efektywnościowy REFUNDACJA Akademia Menagera
Szkolenie prowadzi : Zastępca Dyrektora Generalnego ds. Marketingu w Fundacji Opportunities Industrialization Centers Poland; współwłaściciel, odpowiedzialny za sprzedaż i dystrybucję w Pamal s.c. (dystrybucja i sprzedaż produktów Lisner
i Danone), Prezes Zarządu Aura Sp. z o.o. (producent środków chemicznych); Prezes Zarządu PAIZ Konsulting Sp. z o o

Dzień 1

1. WPROWADZENIE DO SZKOLENIA

2. ZADANIE ZESPOŁOWE NA MYŚLENIE KREATYWNE

W trakcie zadania członkowie zespołów planują najlepsze podejście i dokonują szeregu obliczeń niezbędnych do podjęcia decyzji co do zbudowania konstrukcji, która może być drogą do wygranej. Tylko ci, którzy wyjdą poza skostniałe wzorce myślowe i wykażą się kreatywnością wygrają tę konkurencję. Zadanie wykonywane jest w zespołach, uczestnicy wykorzystują umiejętności planowania celów w oparciu o określone parametry, testują swoją otwartość na zmiany, kreatywność i chęć przełamywania rutyny.

3. GRA STARTEGICZNA

Gra planszowa, w której sukces grupy zależy od umiejętności budowania współpracującego zespołu, motywowania i utrzymania jego członków. Liczba zadań i wyzwań stojących przed liderem każdej grupy przetestuje jego umiejętność delegowania. Bez odpowiedniego planowania zasobów zespół nie przetrwa w spotkaniu z innymi cywilizacjami. Ponadto zmiany ewolucyjne będą wymagały od wszystkich kreatywnej postawy.

Cele:
Wyłonienie umiejętności istotnych na stanowisku menedżerskim
Określenie zadań i wyzwań związanych z rolą kierownika
Doświadczenie wpływu kompetencji menedżerskich na pracę zespołu: budowanie zespołu, planowanie, motywowanie, współpraca w organizacji.

4. ZADANIE DECYZYJNE

Zadanie zbudowane w oparciu o klasyczny problem konfliktu czy kooperacji. Jest to gra o sumie niezerowej, każdy gracz (grupa graczy) może współpracować lub „zdradzić”. Uczestnicy dostają zadanie osadzone w bliskim im kontekście i w kilku rundach muszą podejmować decyzje o wyborze strategii. Poznają swoje umiejętności podejmowania decyzji o znaczeniu strategicznym, swoje zdolności do wczuwania się w proces decyzyjny pozostałych stron biorących udział w rozgrywce i podejmowania takich decyzji, które w kontekście decyzji innych osób, dadzą najlepszy wynik. Sprawdzą też swoją odporność na presję psychologiczną i zmierzą się z własnymi reakcjami na rozczarowanie innymi, wydawałoby się znanymi osobami. Udział w tym zadaniu pozwoli menedżerom na poznanie swoich reakcji w sytuacjach tego typu i podjęcie decyzji o przygotowaniu się na nie.

Dzień 2

5. KIM SĄ INNI, CZYLI JAK ROZPOZNAĆ RÓŻNE STYLE ZACHOWAŃ?

Aspekty różnic indywidualnych – znaczenie strefy komfortu i zachowań nawykowych;
Postrzeganie siebie i innych – matryca stylów pracy;
Wskaźniki stylów: werbalne i pozawerbalne – rozpoznawanie;
Charakterystyka stylów pod kątem zalet i zachowań utrudniających współpracę.

6. JAK KORZYSTAĆ Z MOCNYCH STRON PRACOWNIKÓW O RÓŻNYCH STYLACH ZACHOWAŃ?

Dobrodziejstwo w różnorodności, czyli jak wykorzystać mocne strony pracowników o różnych stylach pracy;
Modyfikowanie stylu – dopasowanie i elastyczność zachowań;
Motywowanie pracowników reprezentujących różne style pracy.

7. ELASTYCZNOŚĆ W SYTUACJACH TRUDNYCH

Zachowania krytyczne osób o różnych stylach pracy w sytuacji konfliktu: model Napięcie Relacji – Presja Zadaniowa;
Mój styl zachowania a inne style w sytuacji konfliktu – jak postępować, by rozładować napięcie i rozwiązać problem

Dzień 3

8. WYZWANIA WSPÓŁCZESNEGO SZEFA

Wpływ szefa na efektywność i zaangażowanie.
Jaki mam zespół?
Siły napędowe biznesu i ich wpływ na rozwój firmy.

9. JAK ZMIENIA SIĘ ROLA SZEFA

Krzywa rozwoju a rola szefa.
Różni liderzy na różne sytuacje.
Jak lider może pomagać i jednocześnie przeszkadzać?

10. JAK SZEF MOŻE WPŁYWAĆ NA ZWIĘKSZENIE ZAANGAŻOWANIA I EFEKTYWNOŚCI?

4 poziomy zaangażowania pracowników.
Pokazywanie kierunku – baza do zbudowania zaangażowania
Motywowanie do zaangażowania.
Jak szef może wspierać pracowników?

Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia

Znajomość własnych mocnych i słabych stron na stanowisku menedżera
Znajomość najnowszych trendów w zarządzaniu
Znajomość zasad funkcjonowania efektywnych zespołów
Świadomość istoty przepływu informacji dla właściwego funkcjonowania firmy i zespołów pracowniczych
Umiejętność dopasowania komunikacji do pracowników o różnych stylach pracy
Znajomość czynników wpływających na efektywność i umiejętność wykorzystywania zasad zarządzania wpływających na efektywność

Grupa docelowa: przedsiębiorca, pracownik, osoby kierujące zespołami, właściciele.

STRONA WYDARZENIA ->KLIKNIJ TUTAJ<-

BILETY –>KLIKNIJ TUTAJ<-

Szczegóły

Start:
21 sierpnia: 10:00
Koniec:
23 sierpnia: 13:00
Wydarzenie Categories:
, ,

Organizator

Centrum Pozytywnych Przemian
Telefon:
784 967 825
Strona internetowa:
https://centrumpozytywnychprzemian.pl

Zostaw komentarz