Już 28 sierpnia będziemy obchodzili 80 edycję Klubu Odpowiedzialnego Biznesu z udziałem Gościa Specjalnego w unikalnym miejscu pod Lublinem. Wydarzenie będzie mieć formę konferencji pt. “Wystąpienia publiczne w biznesie”, połączone z Mini Targami firm członkowskich! To podsumowanie osiemdziesięciu miesięcy, podczas których razem uczestniczyliśmy w wyjątkowych spotkaniach, wymienialiśmy się doświadczeniem, uruchomiliśmy tysiące owocnych współprac. 80 edycja to okres podsumowań, co udało nam się osiągnąć przez ten czas. A udało się osiągnąć wiele.
Oto kilka przykładów:
90 przedsiębiorców w ścisłym gronie naszego Klubu,
2,6 tyś. gości na spotkaniach,
– tysiące zawiązanych współprac,
– na łamach klubu pomogliśmy ponad 70 organizatorom wypromować ich inicjatywy
i pozyskać nowych partnerów,
-wiele Gali, konferencji i eventów towarzyszących,
4 nagrody i 2 nominacje

7 lat działalności serwisu www.gielda-eventow.pl, wokół którego zgromadzona jest społeczność Klubu oraz przedsiębiorców i organizatorów kilku województw, w tym przede wszystkim lubelskiego i mazowieckiego.
Na temat naszego Klubu przez 80 miesięcy ukazało się także blisko 200 publikacji medialnych, które pozwalały czytelnikom bliżej poznać strukturę Klubu, a także zobaczyć, jak przebiegała każda edycja.
Wierzymy w istotną rolę aktywnego zaangażowania biznesu w kwestie społeczne i w odpowiedzi na wyzwania rozwoju uznajemy politykę społecznej odpowiedzialności biznesu za jeden z kluczowych elementów działalności naszego Klubu. Od początku jego istnienia propagujemy idee odpowiedzialności społecznej firm – uczestniczymy w kampaniach społecznych, nagradzamy przedsiębiorstwa zaangażowane społecznie i budujące solidarność społeczną.
– Obserwując, już jako aktywny uczestnik, organizacje biznesowe w ostatnich dziesięciu latach, zauważyłam istotny związek pomiędzy postrzeganiem wizerunku przedsiębiorcy i marki jego firmy poprzez pryzmat jego zaangażowania w środowiskach biznesowych. Na te postrzeganie ma wpływ wiele czynników, jak: jego obecność, punktualność, aktywność, udzielanie rzetelnych rekomendacji innym, sponsoring eventów czy też uczestnictwo w eventach społeczno-gospodarczych i oczywiście branżowych– tłumaczy Elżbieta Fijołek, założycielka Klubu Odpowiedzialnego Biznesu.
W przeciwieństwie do pojedynczych akcji promocyjnych czy reklam w mediach, taki model działania jest lepiej zapamiętywany i kojarzony z jej realizatorami. Pozwala na wypracowanie dobrej renomy i pozyskanie nowych klientów, którzy w obecnych czasach szczególną uwagę zwracają nie tylko na jakość czy cenę produktu, ale także wizerunek danej firmy i zaufanie do niej.

To, że będziemy wspólnie tworzyć 80 edycję Klubu jest dla nas znakiem tego, że nasza praca i zaangażowanie w organizację comiesięcznych spotkań jest inwestycją w naszą działalność, a także w działalność każdej z firm członkowskich i ich rozwój.

Serdecznie zapraszamy Państwa do współtworzenia sierpniowego spotkania razem z nami!