Popularne techniki sprzedażowe, które nie działają w biznesie oraz zarabianie na rynku nieruchomości to mocne tematy styczniowej edycji WWK w Lublinie.

Wielka Wymiana Kontaktów wniosła w świat lubelskiego biznesu gorącą atmosferę. Mimo styczniowego chłodu kuluary Hotelu Wieniawskiego wypełniły się żywymi rozmowami uczestników, wzajemnymi uśmiechami oraz zaproszeniami do współpracy. Motywująco i dynamicznie było również w sali wykładowej.

Jeśli więc Cię z nami nie było, poczuj tę atmosferę teraz i znajdź inspirację dla siebie. A może impuls do rozwoju swojej firmy? Tego Ci życzymy!

***

– Każdy z nas może spełniać marzenia, myśleć o tym, żeby zyskać wolność finansową – mówił Wojciech Orzechowski – jeden z gości specjalnych wieczoru. Sam jest przykładem, że wiedza, którą przekazuje działa, a swoją historię i wiedzę zawarłem w książkach pt.: „Zarabiaj na Nieruchomościach” oraz „Wszystko o flipach- 200 Pytań do Eksperta”.

Na WWK w Lublinie zaprezentował najskuteczniejszą strategię inwestowania w nieruchomości, której jest autorem. Można o niej posłuchać też na www.najlepszastrategia.pl. Pokazuje w niej, jak za pomocą dźwigni finansowej czyli kredytu hipotecznego oraz bardzo niewielkiego wkładu własnego obracać kapitałem i w ciągu 6 lat doprowadzić do sytuacji, w której na nasze konto spływa miesięcznie 15-20 tys. zł. Pokazał ze szczegółami, jak to zrobić. Jest to nauka biznesu, w którym produktem jest mieszkanie. To wszystko jest w zasięgu ręki każdego, bez względu na wykształcenie i doświadczenie. Właśnie tę myśl Wojciech starał się przekazać uczestnikom i mocno ich zainspirować. Pierwszy krok to chęć, drugi – zdobycie wiedzy, trzeci to działanie.

Inny wykład wygłosił Bartosz Liberski, który specjalizuje się w pracy z emocjami. Temat emocji przenosi on na grunt szkoleń biznesowych dla sprzedawców i właścicielki firm. W jego wystąpieniu pojawiło się wiele szczerości (i tej pozytywnej, i tej gorzkiej). Na swoim przykładzie opowiedział, dlaczego popularne techniki sprzedażowe mają tak marną skuteczność oraz jak dostrzec w sobie przedsiębiorcę i partnera biznesowego, gdy ma się w sobie ogrom blokad i ograniczeń.

***

– Na Wielką Wymianę Kontaktów przyjeżdżamy z żoną już nie pierwszy raz – powiedział Marek Stryjkowski, partner firmy Nu Skin Enterprises, uczestnik. – Najbardziej cenię sobie na tym spotkaniu trzy sprawy. Po pierwsze – zawieranie nowych znajomości. Po drugie – podtrzymywanie wcześniej nawiązanych relacji. Po trzecie – ciekawe wykłady. Różne osoby, reprezentujące odmienne dyscypliny prezentują tu swoją wiedzę, dzięki czemu za każdym razem czegoś nowego się uczę. Wiedzy nigdy nie dość!  – mówi M. Stryjkowski. Tym razem, na WWK we Lublinie, zainspirowałem się tym, jak wykorzystać emocje w biznesie, a dzięki wykładom Wojtka, rozważam też możliwość flipowania.

***

– Jest to świetna okazja do tego, aby poszerzyć grono kontaktów, poznać fajne osoby i wspomóc sobie w biznesie. Jest to bardzo fajna idea – mówił kolejny z uczestników Wielkiej Wymiany Kontaktów.

***

Cykl spotkań networkingowych odbywa się cyklicznie nie tylko w Lublinie, ale i w całej Polsce, a nawet poza granicami naszego kraju. Np. Wielka Wymiana Kontaktów organizowana jest również w Londynie. Bilety są tanie, czasem nawet tańsze niż na pendolino z Krakowa do Warszawy. Można tam poznać innych przedsiębiorców, nawiązać relacje biznesowe. Firma, której właścicielką jest Katarzyna Dziubałka powstała, aby tworzyć przestrzeń do wymiany kontaktów, współpracy, rozwoju i promocji polskiego biznesu w kraju i za granicą.

Dokładny harmonogram spotkań znajduje się na stronie www.wielkawymianakontaktow.pl

***

zdj. wykonała Magda Kazula, Biznes w Obiektywie.