Tysiąc billboardów promujących województwo lubelskie zawiśnie w kwietniu w największych aglomeracjach kraju. Kampania outdoorowa jest kontynuacją telewizyjnej kampanii wizerunkowej „Lubelskie – na chwilę lub na dłużej”. 31 marca 2014 r. marszałek Krzysztof Hetman i wicemarszałek Krzysztof Grabczuk symbolicznie odsłonili pierwszy billboard w Lublinie.

500 wielkoformatowych billboardów (18 mkw) i 500 citylightów (2, 16 mkw.) będzie promować Lubelskie w największych miastach – w Warszawie (250 nośników), Trójmieście (170 szt), Szczecinie (40 szt.), Poznaniu (95 szt)., Krakowie (98 szt.), Górnośląskim Okręgu Przemysłowym (169 szt.), Łodzi (74 szt.), we Wrocławiu (75 szt.) i w Rzeszowie (10 szt.) oraz w Lublinie 20 sztuk. Citylighty będą eksponowane także w kompleksach biurowych największych miast. Koszt kampanii outdoorowej to 723 tys. zł w 90 procentach współfinansowanej z RPO WL 2007 -2013 w ramach projektu „Marketing Gospodarczy Województwa Lubelskiego” i budżetu Państwa.

ZOBACZ SPOT